صفحه اصلی > دانش و اطلاعات : محققان ادعای تکان دهنده ای کرده اند که انسان بر روی زمین تکامل نیافته است!

محققان ادعای تکان دهنده ای کرده اند که انسان بر روی زمین تکامل نیافته است!

انسان بر روی زمین تکامل نیافته است

محققان ادعا ی تکان دهنده ای کرده اند که انسان بر روی زمین تکامل نیافته است!

دیگر دانشمندان استدلال کرده اند که زندگی درسیاره مریخ سرچشمه گرفته، که با توجه به مواد معدنی موجود در شهاب سنگ مریخ، تصویر بسیار مهمی به پیدایش حیات نشان داده شده است. اما، یک کتاب جدید توسط اکولوژیست آمریکایی دکتر الیس سیلور ارائه شده، استدلالی بر اساس فیزیولوژی انسان، که انسان همانند دیگر گونه ها ممکن است که بر روی زمین تکامل نیافته باشد – اما در حالیکه از جای دیگری وارد زمین شده، آن هم اخیرا و توسط بیگانگان فضایی، یعنی حدود چند ده هزار سال پیش بر روی زمین آورده شده است.
این ادعای بزرگی است، با این حال، این واقعیتی است که سیلور بر روی میز نهاده و شما خواهید گفت “پس چگونه زودتر متوجه این موضوع نشدم!” سیلور ، یک طرفدار محیط زیست است که در حال حاضر در تلاش برای تمیز کردن زباله های پلاستیکی از اقیانوس آرام است، او می گوید هدف کتاب وی مبحثی – در مورد کار علمی در تفاوت بین انسان و حیوانات دیگر است.
“زمین حدوداً نیازهای ما به عنوان یک گونه را داراست، اما شاید نه به طور قوی آنهم توسط کسانی که ما را به اینجا آورده اند،”سیلور آن را در مصاحبه با اخبار یاهو گفته است. “انسان ظاهرا گونه بسیار توسعه یافته در این سیاره است، در عین حال مساله شگفت آور این است که از لحاظ فیزیکی موجود بدی برای محیط زیست زمین است: آسیب های نور خورشید، دوست نداشتن بعضی مواد غذایی به طور طبیعی، نرخ مسخره بالا از بیماری های مزمن، و غیره،” دکتر الیس می گوید که انسان ممکن است از قسمت (کمر) به شدت رنج می برد زیرا انسان در جهان با جاذبه کمتر ساخته شده است. او همچنین می گوید که عجیب است که سر نوزادان بسیار بزرگ است و دشوار برای زنان به هنگام تولد به نظر می رسد، که می تواند در مرگ و میر مادر و نوزاد تاثیر گذار باشد. “هیچ گونه ی واقعا مادری دیگر در این سیاره نیست که این مشکل را دارا باشد،”. سیلور همچنین به ۲۲۳ ژن “فوق‌العاده” در انسان اشاره می کند، که در هر گونه دیگری یافت نمی شود، و به عدم وجود فسیل انسان یا همان “حلقه گم شده” نیز اشاره دارد. “سوسمار می تواند تا هر زمانی که بخواهد حمام آفتاب بگیرد – و بسیاری از آنها این کار را انجام می دهند. ما فقط می توانیم با آن برای یک یا دو هفته کنار بیاییم. اما روز به روز در آفتاب؟ خیر، فراموشش کن.
شما نیز ممکن است فقط در کنار خیابان دراز کشیده و منتظر یک اتوبوس باشید “ما مات و مبهوت از خیره شدن به خورشید می شویم، که آن هم عجیب و غریب است، سیلور می گوید – اما بیشتر حیوانات اینگونه نیستند. سیلور میگوید ما همگی بیماری مزمن داریم. “در واقع، اگر شما بتوانید قادر به پیدا کردن کسی که ۱۰۰٪ مناسب و سالم و از لحاظ جسمانی و از برخی وضعیت ها یا اختلالات رنج نمی برد من بسیار شگفت زده خواهم شد! “سیلور همچنان ادامه داد.
مثل اینکه ما به شدت سعی در پنهان کردن این واقعیت که ما هیچ تعلقی به این طبیعتی که سعی میکنیم خود را در آن جای بدهیم نداریم.
می گوییم که ما تکامل یافته ایم اما، اگر ما واقعا در اینجا تکامل یافته باشیم، نباید بیشتر در ارتباط با طبیعت باشیم به جای این که کمتر و کمتر شود، به یک نقطه برسیم که حتی زندگی در اطراف به ما آسیب برساند؟! یک چیزایی واقعا درست به نظر نمیرسد! “من باور دارم که بسیاری از مشکلات ما از این واقعیت ساده که ساعت داخلی بدن ما به انتظار یک روز ۲۵ ساعته تکامل یافته باشد (این توسط محققان خواب ثابت شده) اما شبانه روز در زمین تنها ۲۴ ساعت است. این یک وضعیت ایده‌آل نیست – و همین عامل می تواند تمام راه را از طریق تاریخ وجود بشر بر روی زمین پیش پای ما بگذارد”. عنصر کلیدی دیگری وجود دارد که ما سعی در صرفنظر کردن آن داریم. بسیاری از مردم این احساس را دارند که تعلق به این سیاره ندارند و اینجا خانه ایشان نیست. واقعا چه میشد اگر ما از مریخ مهاجرت کرده باشیم؟ و چه این را، باور کنید یا نه، موضوع این است که دور از ذهن به نظر نمی رسد. دانشمندان اخیرا کشف کرده اند که مریخ یک میدان مغناطیسی قوی بوده، قبل از آن که به یک زمین بایر تبدیل شود. مریخ تنها سیاره در منظومه شمسی ما است که یک روز آن ۲۵ ساعت است، بخاطر اینکه دورتر از خورشید نسبت به زمین است، گرانش ضعیف تر دارد و کشف شده که مریخ مقادیر زیادی از آب در گذشته نیز دارا بوده است. چه می شود اگر نوعی از تخریب در ابعاد جهانی وجود داشته و ما برای نجات گونه هایمان مجبور به مهاجرت شده باشیم؟ این نیز داستانی از سرگذشت ایجاد بشر است، اما به دلیل یک حادثه ناشناخته از “آسمان یا کره ای دیگر” بر روی زمین “سقوط”، و از طریق یک مرحله به فراموشی سپرده شده است.

erfan sz

پست های مرتبط

سردترین نقطه در تمامی جهان شناخته شده کجاست؟

سردترین نقطه در تمامی جهان شناخته شده کجاست؟ حتماً برخی از شما…

دی ۲۹, ۱۴۰۲

ستاره‌ای ۱۰۰ برابر بزرگتر از خورشید به شکل عجیب و اسرارآمیزی ناپدید شد!

ستاره‌ای ۱۰۰ برابر بزرگتر از خورشید به شکل عجیب و اسرارآمیزی ناپدید…

دی ۲۷, ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید